vrijdag 3 september 2010

Czech Republic (Tsjechië)

These photos are taken on holiday with my family in the Czech Republic. We've been there for three weeks. It was nice but the weather wasn't always that good. We've visited a couple of cities and places in the country. And sorry I haven't been blogging something for a while due to my computer that didn't work anymore. But now I've got a new laptop and everything goes faster now. Thanks for all your comments! It means a lot to me! x

















































4 opmerkingen:

  1. Tzijn echt zalige foto's wi moaat!:p Haha en die foto van in die balkachtige bal opt water ziet er hjil smitn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha merci wi! :D
    kweetet da was echt zoalig moat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. berusjieke foto's :p & toffe layout!

    ej sophie, vraagske, op u facebookprofielpagina eb je zo ne link staan naar u blog e? Ik zou da graag ebn op mijn facebookpagina, ma kweet lik nie oe da da moet, zou jet ke wiln uitlegn ? :)

    aja en als je altijd wil weten wnr dak een nieuwe post eb, kun je mij volgen op facebook e. nrml moej na ier gaan: http://www.facebook.com/pages/The-Ruth-Chronicles/123181624396966?v=wall#!
    en dan op 'vind ik leuk' :p

    al wiskunde herhaald?
    ik nie ze :p kgaat weer heelsan uitstellen wss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ondertussen eb ik et al gevonden van die link ze :p, twas eigenlijk gwn kopiëren en plakken!

    BeantwoordenVerwijderen

thank u!