woensdag 2 juni 2010

Summer is coming!





Hey,
ik heb niet meteen iets recents om te posten. Maar nu de zomer in aantocht is, wel ik wel wat
zomerse herinneringen ophalen. Bij het kijken naar die foto's krijg ik echt zo'n heimwee naar de zomer! Btw, nog 3 weken en het is vakantie voor ons hier in België. :D Hmmm, zalig dat gevoel.
Maar eerst moeten we ons nog een weg door de examens banen... Bij deze veel succes aan al degene die nog examens hebben! :)

Ik heb gewoon een paar collages gemaakt met een aantal zomerfoto's van vroeger. (good memories!) Het zijn foto's van op kamp, met de tent, in Tsjechië, en nog zoveel meer...

Ojaa en ook een van ik mijn jongste zus samen. (Elisabeth)

Zomerse groetjes,

Sophie xx

ps: Thank you for giving comments!

8 opmerkingen:

  1. wow, die foto's zijn echt sjiek gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en ik ben het met justine eens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks! My back doesn't hurt so much anymore.

    London sounds AMAZING. :D

    Yes, Ruth is such a dear. Her drawings are divine!

    P.S.: I understand your English just fine. That's true, practice always helps. (You spelled it 'practise' which is still correct, but in American English it is spelled with a another c, like I used.) Do you find the language confusing?

    Many words have multiple meanings and pronunciations.

    Examples:
    The bandage was wound around the wound.
    We must polish the Polish furniture.
    The soldiers decided to desert their dessert in the desert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zie ik daar toch een beetje...zusterliefde :px

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Merci beaucoup for your wonderful comment darling, it means so much that you like the blog and I hope you become a regular visitor =]

    I love your blog too - you are really pretty!

    Stay safe and chic ma chérie,
    English Rose x
    http://iamanenglishrose.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je comment op mijn blog!
    Love your blog!! Echt leuke foto's en verhalen...

    Petra x
    ♥sprinkles on a cupcake♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sophie!! Thanks for your comment!

    Of course I find belgium an amazing country but I'm gonna come because of my dad's job!! Now I'm living in a small island near Athens!
    You should come some day, especially a summer day!! The weather is awesome this period!!

    I love these photos!!

    Hugs & Kisses, Mariza!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You're pictures are so pretty! You look so happy and like you're having so much fun. Thanks for checking out my blog!

    xo, Sophia

    BeantwoordenVerwijderen

thank u!