zaterdag 22 mei 2010

Sisterspring



Hello my dearest followers,
ik zal jullie eens wat vertellen over mijn twee zussen. (niet bepaald interessant, maar toch,
dan weet je dat alweer..). Ik heb dus 2 zussen: Anne, die wordt nu 16 jaar en Elisabeth, die is 11 jaar. Die foto van ons is twee jaar gelden getrokken aan het zwembad in de camping. Het was in de julimaand toen we op reis waren naar Tsjechië. We verveelden ons wat en we probeerden wat leuke springmoves te doen in het zwembad. Deze vond ik het best gelukt. Okee, ja, verder valt er niet veel meer over te vertellen. Tot de volgende dan maar weer! xx

3 opmerkingen:

  1. haha zo'n grappig blog lik, kverlang berehard naar de vakantie alsk die foto's zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wadde, ga je een beetje lachen mijn blog ee? :D
    Okee ja, kben toch blij dak een reactie eb! ;)
    Jaa, ik verlang ook berehard naar vakantie...
    (mijmering). Gaan we dan weer een driedaagse doen met de tent? Da was zoo sjiek. Kga dat dan ook ng ne keer posten.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhu! We kunnen dan zo ndagje zee doen (met de trein ofzo want mn go pass is ahouwe over datum) en dan savonds in m'n tuin met de tente en spinner :). Haaaa... Maja eerst nog examens é, woehoew!

    BeantwoordenVerwijderen

thank u!