dinsdag 18 mei 2010

Room-make-over

Hi good people of the blogworld!
ik zal jullie eens aan je neus hangen wat ik vorige vrijdag (14 mei) heb uitgespookt. Het was een brugdag, dus ik zat op mijn gemak thuis. En aangezien ik geen zin had om te studeren sloeg de verveling al gauw toe. Dus besloot ik om Justine te vragen of zeg geen zin had om de namiddag met mij door te brengen. Daar zei zij natuurlijk geen nee tegen. Het was dat of bio studeren. Normaalgezien gingen we eerst koekjes bakken, maar wegens het gebrek aan de nodige ingrediënten hebben we dat dan maar uitgesteld tot een volgende keer. We zaten dan maar wat te praten op mijn kamer. Toen plots Justinerd met het idee kwam om een room-make-over te doen. Aangezien mijn kamer al een 3-tal jaar niet meer veranderd was en er dus kinderachtige posters en zo hangden, stemde ik in. We trokken allebei een prachtige pet aan en zo konden we van start gaan. Eerst ontruimden we mijn postermuur en kaartjesmuur volledig. Daarna trokken we de spinnenweb (lees: een web van touwen om postkaartjes op te hangen) van het plafond, dit is te zien op de 1de en de 4de foto. Ook mijn bureau kreeg een make-over. We ontruimden alle overbodige dingen en selecteerden een paar foto's en kaartjes die mochten blijven staan. Mijn magneetbord werd ook gekuist, maar dat lijkt nog steeds vol te hangen met magneetjes, maar aangezien ik niet weet welke ik moet weglaten, laat ik ze dan maar hangen. Daarna bekleefden we mijn schuine muur (de muur naast het velux-raam) met foto's in grijstinten. Het was een heel kwarwei, maar toch bleven we volharden en kregen we als resultaat deze prachtig getinte muur. Maar mijn kamer is nog niet helemaal klaar. Ik zal ook nog een nieuwe kast krijgen en een kleerkast. Daarnaast ben ik ook op zoek met leuke spullen en toffe kadertjes om mijn kamer te pimpen. Na deze drukke namiddag gingen we pitta eten en een film huren. Njamie!


Hieronder zie je enkele foto's:










Let me know how you find them!

Yours faithfully,

Sophie xx

7 opmerkingen:

  1. ha sophie, u muur is zalig :)
    alsk goe kijk ziek zo foto's van trier enal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. merci :D
    Ge hebt da goe gezien,Ruth, dr
    hangen idd foto's van trier.
    Jaja, alle speciale herinneringen heb ik er op gebuddied! (lees: zo met van die buddie kleefdingen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thx for ur sweet comment on my post , :)

    ooh, really ?
    do you like dancing ?

    keep update !
    xoxo,
    Rebecca
    http://rebeccaclch.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looks like fun!


    (Zo'n typische blogreactie :p)

    Tchüüüüssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha! :D thank you,
    mijn pet is gewoon de beste ;)
    mrci om mijn volger te zijn, Josie!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

thank u!