zaterdag 22 mei 2010

Op visite


Heey, dit zijn foto's van mijn vriendin Justine (die praktisch altijd het hoofdonderwerp is van mijn posts..) en ik. Op een namiddag keken we wat in de Elle (een modemagazine) en we kregen plots zin om ook eens 'het model' uit te hangen. Okee ja, laten we het 'wannebee-modellen' noemen. We zochten een thema en aangezien er een koffieservies in het bad lag, kozen we het thema 'op visite'. Oke, je zal je waarschijnlijk afvragen wat die tasjes in het bad deden, maar dat moet je maar eens aan mijn zus Elisabeth vragen. Met dat thema gingen we al gauw aan de slag met het fototoestel en dit zijn de resultaten. Daarna hebben we ze natuurlijk bewerkt. Het was echt een supertoffe namiddag!
Grtz,
Sophie xx













6 opmerkingen:

  1. ooo, kvin da echt berusjieke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, merci :D
    Keb die laatste foto onlangs besteld als posterformaat. Kga hem binnen 3 dagen krijgen. Spannend!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha wannebee-fotommodellen, nice wi sophie! :D Ma kvont toen ook echt bjisteg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Sophie!!
    I love your blog!! These are amazing photos!!
    I'm from Greece andin 2 month I gonna go to live in Brussels! Where are you living..?

    Hugs & Kisses from your last follower!
    And don't forget for Eurovission: 12 points to Greece!!! haha!! Byee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's!! De foto's met de gitaar vind ik supermooi!!

    Petra x
    ♥sprinkles on a cupcake♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe foto's vooral de bovenste met die gitaar!

    BeantwoordenVerwijderen

thank u!