zaterdag 1 mei 2010

Kids House

Halloo mijn trouwe volgers,
ik zat gisteren na te denken over wat ik nog eens kon posten op mijn blog en toen kwam ik tot inzicht dat ik een groot aspect was vergeten, namelijk mijn buurt. Ik woon in een straat waar altijd wel iets te doen is. We leven er met veel kinderen, waar ik dan ook geregeld eens bij ga babysitten. Vroeger speelden we samen in ons eigen clubhuis (Kids House genaamd) , we bakten taartjes... In de grote vakantie is er dan ook eens een logeerfeestje in tenten. We doen een barbecue of gaan naar de gavers, noem maar op. Nu begin ik al wat ouder en heb niet zo veel tijd meer en ook wel minder zin om met hen te spelen. Maar dat wordt dan gecompenseerd door te gaan babysitten.
Tot de volgende!
Liefs, Sophie xx

8 opmerkingen:

  1. ooh zo cute zeg!! me al die kinders :p das wel waar, a kik peis an sophie moe kik peisn an al die kljine aapn wa daj gie joe bere goe kun mee bezig oudn :p haha!!
    zukn moederfiguurke nji gie :d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Egt ee ze zijn bere cute, I love them :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow je blog is al bereveel veranderd, tis bjisteg! Ge doet er ook goed aan deure wi;). Haaa 't kids house, we hebben daar nog leuke tijden beleefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I know, alsek iets doe, doeket goe ;)
    Majaa zeg, da waren nog ne keer leuke tijden ee. En dan met de pissebidden onder de vloer, twa een hjil fjistj! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wish I knew the translation for these words you write. I love all these photos. :) they depict real life. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for your comment, I love it!
    Oh, yes, I hadn't tought about that some people won't understand Dutch...
    But no problem, I will explain you this story.
    Well, all the kids of the picture are kids who live in the same street as mine. And very often, they come over to play with me and my sisters (who are a bit a younger than me) and I have to take care of them. We always have great times! We bake cakes, we make a drawing... We've even built a little house of wood, that isn't on the picture. So that was the explanation that belongs to the picture.
    I hope you understand it a bit. :D
    Maybe it's a good idea to translate al my post, I will think about it.. :p

    bye xx
    btw: would you like to be my follower?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. yeah ,,
    i am following u from twitter ,,
    check it ^^

    oya ?
    tell me if u visit indonesian ,
    especially malang town , there is in JAVA island ,
    i can tell u interesting places.

    keep update ! :D

    xoxo,
    Rebecca
    http://rebeccaclch.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. thx for ur sweet comment on my post ,, :)

    visit back anytime ,, ^^


    xoxo,
    Rebcca
    http://rebeccaclch.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

thank u!