zondag 25 april 2010

Pizzaparty!

Hey! :D
In de kerstvakantie (toch wel eventjes geleden, maar ik heb nu nog maar net mijn blog aangemaakt) hadden mijn vriendin Justine en ik op een koude winterdag plots het luminieuse idee om pizza te gaan maken. Zo gezegd zo gedaan, na een rit naar de winkel kwamen we thuis met alle nodige ingrediƫnten en we konden aan de slag. Toen de saus klaar was, konden we ze in ons zelfgemaakt (!) deeg gieten.
Terwijl de pizza in de oven zat, deden wij de torenhoge afwas waar we tegenop zagen. Na toch wel 20 minuutjes kon je de pizza al ruiken. De tafel was mooi gedekt en met nog een beetje sfeermuziek en kaarsjes, waanden we ons in Rome. Ik moet zeggen met 1 zo'n pizza, hadden we met twee wel al meer dan genoeg. Aangezien het voor ons de eerste keer was, vind ik het resultaat toch wel geslaagd. Voor herhaling vatbaar!

1 opmerking:

  1. Mmmmm pizza's, da is lik nog een standje beter dan mijn marginale marmercakes!! Zie ter goe ut moek zeggn :p Like it!

    BeantwoordenVerwijderen

thank u!