maandag 26 april 2010

Fun met sneeuw!

Halloo,
ik wou nog iets posten op mijn netaangemaakte blog en dit onderwerp vond ik toch wel leuk. Toen ik op een winterochtend door het raam keek, zag ik een wit tapijt over de velden. Ik was in de 7e hemel en stuurde meteen een berichtje of Justine geen zin had om samen een dagje in de sneeuw te spelen. Natuurlijk zei zij daar geen nee tegen, want we hadden vroeger al afgesproken dat we bij de eerste sneeuw van deze winter samen sneeuwmannen zouden maken. En nu was het zover. We besloten om een reuzesneeuwman te maken, maar na een tijdje begonnen onze handen koud te krijgen en gaven we het op. Het resultaat was dus een klein, zielig sneeuwmannetje. Maar ons geamuseerd, dat hebben we zeker gedaan! Vind je ze niet beeldig?



2 opmerkingen:

thank u!